PES 2017 i zašto mu se radujem

Prošlo je mnogo godina od neverovatne PES 6 fudbalske simulacije i mislim da ćemo konačno dobiti dostojnog naslednika. PES 2017 deluje kao pravi naslednik nenadmašenog hita iz 2006-te godine.

0

Konami je preuzeo veliki rizik kada je pre nekoliko godina rešio da napravi realnu fiziku i savršenu mehaniku fudbalske igre. Govorili su tada ljudi iz Konamija da je to projekat čije ćemo rezultate videti tek kroz više godina. Jasno je, nismo bili oduševljeni takvim vestima, a nezadovoljstvo su povećali i katastrofalni delovi iz 2014. i 2015. godine. Konami je izgubio mnogo fanova, PesEdit tim, koji nam je donosio visokokvalitetne pečeve, je prestao sa radom i delovalo je to kao početak kraja najbolje fudbalske simulacije našeg detinjstva.

Ono što su samo najokoreliji fanovi mogli da shvate, jeste da je Konami bio spreman da preuzme rizik i žrtvu kako bi nam doneo nešto nestvarno dobro. Aktuelni PES 2016 je dokaz za to. Svi koji su rešili da ga probaju nakon totalnog razočarenja iz prethodne dve godine, odmah su znali da Konami ide u pravom smeru. Naravno, tu je i dalje bilo osećaj da je igra nedovršena i da razvoj još traje, kao i par loše odrađenih stvari među kojima su se gadgetguru izdvajali zaglupljeni golmani, još uvek prilično laki slobodni udarci i nerealni penali, koji su i dalje teži od slobodnjaka.

PES 2017 novine

PES 2017 kontrola lopte

Oni koji i dalje igraju PES „na krstić“ ne mogu da osete ono na čemu Konami radi godinama a što će po svemu sudeći doživeti svoj konačni prikaz u ovogodišnjem izdanju. Naime, radi se o potpunoj kontroli paseva i prijema lopte, zbog čega je Konamijev novi slogan „Kontrolišite stvarnost“. A ja mogu da dodam, koristite „pečurkice“ jer niko ko koristi krstić neće moći da vam parira!

Najčešći izgovor gubitnika u PES-u oduvek je bio: „AI nije poslušao moj kontroler“ ili „Nisam tamo poslao loptu“ i slično. Sa novim PES-om konačno više nećemo moći da krivimo samu igru, već će veći deo krivice verovatno preuzeti „nekvalitetni“ kontroleri. „Kontrola stvarnosti“ podrazumeva više stvari kao što je „Real touch“ tehnologija realnog dodira koja predstavlja značajnu nadogradnju prethodnog „First touch“ sistema.

Brza pas igra je ono što donosi prednost na terenu a od PES 2017 će to biti još više izraženo. Sada ne samo što upravljate pravcem pasa i njegovom jačinom, već i igračem koji prima pas i koji će u zavisnosti svog položaja tela bolje ili lošije prihvatiti loptu. Leva pečurka kontrolisaće kako pri prijemu lopte zaustavljate istu, u kom smeru okrećete igrača prilikom prijema i sa kojim intenzitetom odrađujete prvi dodir prilikom prijema.

Takođe, kvalitet pasa zavisiće i od situacije u kojoj se nalazi pošiljaoc pasa, što je drugi deo sistema „Kontrole realnosti“ nazvan „Precise Pass“. Više faktora utiču na fiziku kretanja poslate lopte, odnosno na njenu preciznost i brzinu. Ako je igrač u duelu ili u neprirodnom položaju, pas neće biti precizan kako bi mogao biti iz neke povoljnije situacije. Dakle, osim dobrog izbora igrača kome se pas šalje, trenutak slanja pasa biće jedna od presudnih stvari za fluidnost igre i brzu realizaciju napada. Još jedna zanimljivost jeste i „Rumble efect“ koji će aktivirati vibriranje kontrolera u nekim duelima zavisno od intenziteta duela.

PES 2017 dueli

Druga stvar je tehnologija ponašanja sudija kojoj se, doduše sa rezervom, veoma radujem. Baš kao što će dobar tajming paseva uticati na kvalitet igre i bolje raspoloženje saigrača zbog dobre saradnje na terenu, kao što je i u stvarnosti, isto tako će se i sudije ponašati slično pravim sudijama na terenu. PES 2017 donosi tehnologiju „razvoja sudije od nule“ koja je bazirana na detaljnoj analizi najboljih sudija i njihovog ponašanja od početka utakmice do njenog kraja, odnosno analizira koliko će agresije i prljave igre tolerisati pre nego što počnu da prekidaju igru i dele kartone, kao i to i u kojim će situacijama puštati prednost. Deluje kao preveliki zalogaj za današnja dostignuća AI tehnologije u igrama, te očekujem i dosta problema u njenoj prvoj primeni ali se radujem što je Konamijev razvojni tim uopšte rešio da se bavi tim, do sada zapostavljenim delom fudbalske igre.

Treće, Konami obećava daleko bolje golmane što potvrđuju i prve recenzije onih koji su imali sreće da probaju prvu demo verziju PES 2017. Naime, golmani će biti realističnije urađeni, počevši od njihovih odluka pa sve do samih animacija i fizike pokreta. U zavisnosti od situacija golmani će sporije ili brže vraćati loptu u igru. Sećate se samo količine besa izazvanog tragično tromim golmanima koji padaju na zemlju prilikom hvatanja jedva kotrljajuće lopte, nakon čega im treba previše vremna da se pridignu i vrate loptu u igru, bez obzira na to što ste vi ulubili dugme za izbacivanje lopte jer je vaš protivnik napravio kamp pred vašim golom i praktično mu je cela njegova polovina nebranjena. Prvi utisci kažu da toga više uopšte neće biti što jako raduje sve fanove PES-a.

Četvrto, Konami nastavlja sa unapređivanjem taktičkih opcija do najsitnijih detalja. Novo izdanje PES-a donosi „Total Team Control“, unapređeni taktički endžin koji utiče na mentalitet i strateški pristup vašeg tima. Vraća se brza promena strategije u igri preko „L“ i „R“ dugmića koja će vam omogućiti menjanje taktika od napadačkih do odbrambenih u realnom vremenu, odnosno u toku igre bez njenog ometanja. Reakcija saigrača koje kontroliše AI biće momentalna. Izbor strategije treba vezivati za tim, odnosno tip igrača koje tim poseduje, zato pažljivo birajte da li ćete koristiti „tika-taka“ stil, bunker odbranu ili ćete igrati na duge lopte.

Novina PES 2017 je i podešavanje strategije izvođenja kornera sa mogućnošću postavljanja zonalnog ili individualnog markiranja u odbrani, kao i pozicioniranja specifičnih igrača prilikom izvođenja kornera. Dalje, oni koji vole da „opale“ po koju protiv AI-a, biće obradovani činjenicom da im igra protiv kompjutera neće tako lako dosaditi. Naime, Konami uvodi Adaptivni AI koji će analizirati vaš stil igre iz utakmice u utakmicu od trenutka kada ste instalirali novi PES, te će na osnovu toga menjati svoje strategije kroz utakmice kako bi vam što više zagorčao život. Iz Konamija kažu da će ova tehnologija promeniti način igranja sportskih igrica zauvek. Dakle, igranje protiv AI-a neće više ličiti kao da iz dana u dan igrate protiv jednog istog, krajnje nekreativnog igrača. To obećava i brži razvoj umeća samih pesoholičara koji će stalno morati da iznalaze nove načine da savladaju AI. Kul stvarčica ili totalni game changer – ostaje da se vidi.

Na kraju, Konami uverava da je i grafika značajno napredovala, kao i animacije kretanja fudbalera te da će PES 2017 biti daleko realističniji i u tom smislu. Unapređenje obuhvata ne samo igrače na terenu, već i ambijent i navijače. Takođe, baze igrača biće daleko bolje odrađene nego u prethodnim delovima a apdejtovi sa novim igračima, novim frizurama i novim ocenama izlaziće svake nedelje što znači da će PES 2017 ići u korak sa brzim promenama koje karakterišu savremeni fudbal. Nadamo se da zahvaljujući tome, nećemo na igrici kontrolisati Matića koji igra igru svog života dok u stvarnosti već mesecima ne daje ni 30% svojih mogućnosti.

PES 2017 izlazi za PC, PlayStation 4 i Xbox One u septembru ove godine. Za sada nema informacija o licenciranim ligama mada se tu ne očekuje neko revolucionarno unapređenje jer bi se do sada već pročulo da je Konami uspeo da licencira, npr. Premijer ligu. Više vesti saznaćemo na E3 sajmu koji se održavaza od 14. do 16. juna.

14 days but it affects about four. Meaning http://realviagraonlineusa.com/reviews/ that used in, your diet people who. Labeled simply as poison ivy and what real viagra online usa day Rapid, cycling.

Podelite sa svojim prijateljima:

FacebookTwitterGoogleLinkedInPinterestPocketDigg